Wilt u met ING contact opnemen dan kan dit via verschillende manieren. U kunt langsgaan bij een van de kantoren bij u in de buurt, u kunt ze bereiken via e-mail en social media. De snelste manier om antwoorden op uw vragen te krijgen is het bellen met de ING. Contact verloopt snel en makkelijk via deze weg. ING had lang alleen 0900-nummers. Hier hebben zij onlangs, naar aanleiding van een klantenonderzoek, verandering ingebracht. U belt nu met 020-nummers, plaatselijke nummers dus. Een groot bijkomend voordeel hiervan is dat uw telefoonkosten gering blijven na het bellen van de ING. Contact met de bank opnemen doet u dan toch sneller. Een klantvriendelijke zet van deze bank. Als u op de website van de ING kijkt ziet u dat ze een lijst aan telefoonnummers hebben waar u gebruik van kunt maken. Voor verschillende doeleinden hebben zij variërende nummers. Ze hebben bijvoorbeeld een alarmlijn voor het melden van vermissing, diefstal of blokkering van uw betaalpassen of creditcards. Verblijft u in het buitenland? Dan belt u hetzelfde nummer met de landcode ervoor. Voor het verlies of diefstal van uw Wereldpas belt u wel een ander nummer.   

Met ING contact opnemen: verandering van telefoonnummers 

ING had voorheen veel verschillende nummers voor variërende contact doeleinden. Dit hebben zij gewijzigd. Voor de meeste kwesties belt u het nummer 020 – 22 888 00. U kunt de lijst met alle telefoonnummers bekijken op de website van de ING. Contact opnemen is vervolgens simpel en een stuk goedkoper dan voorheen. Dit geldt ook als u vanuit het buitenland belt. Wilt u meteen bij de juiste afdeling terechtkomen wanneer u met ING contact opneemt? U kunt de specifieke telefoonnummers ook in de lijst op de website vinden. Schrijf de telefoonnummers op of sla ze op in uw telefoon. 

http://deklantenservice.nl/bedrijven/ing-contact/