Onbewust samenwerken bevorderen tijdens een bedrijfsuitje

Tijdens een bedrijfsuitje wilt u dat iedereen het leuk en gezellig heeft. Maar een bedrijfsuitje, bijvoorbeeld met teambuilding activiteiten, kan ook samenwerken bevorderen. Een bedrijfsuitje moet natuurlijk voornamelijk leuk zijn. Maar leuk is niet genoeg. Het is belangrijk om iedereen bij het bedrijfsuitje te betrekken. Als namelijk niet iedereen meedoet, of er niet helemaal bij is, is het ook erg moeilijk om aan teambuilding te werken. Ook is het moeilijk om aan teambuilding te werken als iedereen weet dat dit het doel is. Het is het beste om iedereen helemaal mee te laten zwepen door het spannende verhaal en de activiteiten waarbij goed moet worden samengewerkt. Zo werken de deelnemers onbewust aan een betere onderlinge band. Onbewust aan de teambuilding werken tijdens een spannend bedrijfsuitje is de beste oplossing! 

Een spannend onderzoekavontuur als bedrijfsuitje

Weet u het mysterie op te lossen? Bundel de kennis van uw collega’s en ga samen op onderzoek uit! U bent natuurlijk op zoek naar een bedrijfsuitje dat echt spannend en leuk is. Er zijn veel soorten bedrijfsuitjes al gedaan, maar deze nog niet. Neverrest heeft een spel ontwikkeld, genaamd Social Chaos. Dit is een spannend onderzoekavontuur die een beetje paranoia en de nodige verbazing veroorzaakt bij de deelnemers. Twee dagen voor het evenement worden de deelnemers namelijk al geteased. Ze worden tijdens de activiteit op een ludieke manier gedwongen om samen te werken, wat zeker bijdraagt aan de teambuilding. Er moet een verhaal gereconstrueerd worden aan de hand van videobeelden, ontmoetingen met acteurs en veel social media. Een spannend mysterie moet opgelost worden…

Een bedrijfsuitje moet leuk zijn voor iedereen

Een bedrijfsuitje organiseren dat iedereen leuk zal vinden is lastig. Want iedereen vindt iets anders. De spannende bedrijfstuitjes van Neverrest, zoals het bedrijfsuitje The Game of het teambuilding uitje Social Chaos, zijn vanuit hetzelfde idee bedacht: een bedrijfsuitje is bedoeld voor iedereen. Tijdens veel bedrijfsuitjes zie je vaak dat een deel van de groep niet helemaal mee doet. Of ze moeten wachten op andere teams, of ze hebben er geen zin in. Het is daarom de kunst om een bedrijfsuitje te ontwikkelen, dat ervoor zorgt dat iedereen meedoet en dat het leuk is voor iedereen. Hiervoor zijn verschillende ingrediënten nodig. Het uitje moet draaien om een spannend verhaal waarbij iedereen meegenomen wordt; niet alleen de meest aanwezige deelnemers. Iedereen heeft een rol en daardoor is het voor iedereen leuk.