Kent u die tijd nog? De tijd dat men bij elkaar langs ging om elkaar te spreken. De tijd dat er alleen nog vaste telefoons bestonden, één per huishouden en nee deze hadden geen apps. Op deze vaste telefoons werd zelden gebeld. En wanneer iemand belde kon heel het gezin meeluisteren. Dit was natuurlijk enorm gênant wanneer de jongen of het meisje waar je verliefd op was belde. Je kon elkaar alleen spreken in het bijzijn van familie.

Tegenwoordig is dit allemaal anders. Bijna elke persoon heeft een eigen telefoon en is dus altijd bereikbaar. Deze telefoon kan men overal mee naar toe nemen en beschikt vaak over vele apps. Tegenwoordig zijn mensen veel meer te vinden op de telefoon. Social media en mobiele communicatie zijn enorm belangrijk geworden.

Consumenten willen ook het gevoel hebben dat ze in contact staan met de wereld, dat ze ergens invloed op uit kunnen oefenen. Dit zien we daarom ook vaak terugkomen in de markt. Vele consumenten benaderen bedrijven met vragen, klachten of opmerkingen. Dit lijkt voor veel bedrijven enorm vervelend, maar vaak realiseren bedrijven niet dat het ook een keerzijde heeft. Deze consumenten vertellen namelijk vaak enorm bruikbare tips. Daarnaast kunt u hun klachten gebruiken als verbeterpunten. Uiteindelijk zult u en zullen uw klachten hier beide van profiteren. Het is daarom wel belangrijk dat u uw klanten te woord kunt staan. Een goede antwoordservice is daarom van belang. Wanneer uw werknemers uw telefoon opnemen zult u beamen dat dit vaak enorm onhandig is. Zij hebben vaak al veel werk te doen en kunnen daarom uw klanten niet optimaal te woord staan. Uzelf heeft hier vaak ook geen tijd voor. Daarom zou ik u willen adviseren te kijken naar een externe partner. Een bedrijf zoals antwoordservice-telefoonservice.nl kan u helpen met een goede telefoonservice door een externe telefoniste.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/