Veel bedrijven hebben het probleem dat er veel vragen binnenkomen op de antwoordservice, voor deze bedrijven is het tegenwoordig mogelijk om dit uit te besteden aan externe bedrijven. Dit is niet een heel nieuw concept, waardoor er ook al veel aanbieders op de markt actief zijn, door het grote aanbod is het niet eenvoudig om te bepalen welke het meeste geschikt is. Zelf maken wij met ons bedrijf gebruik van de diensten van Freevoice Antwoordservice, zij zijn elders in Nederland gevestigd, maar ons nummer van de klantenservice wordt automatisch doorgeschakeld naar deze antwoordservice. Dit bespaard ons een hoop geld, zowel in loonkosten, maar ook de faciliteiten worden verzorgd door Freevoice, denk hierbij aan een telefoon, bureau, headset en een computer. In de volgende alinea zal ik nader ingaan op de voordelen van een antwoordservice op afstand.

 

De voordelen van een externe antwoordservice

Er zijn een flink aantal redenen voor een bedrijf om een externe klantenservice in te schakelen. De meest voor de hand liggende heb ik in de bovenstaande alinea al genoemd. Het bespaard een hoop kosten en bovendien hoeven er minder ingewikkelde en belangrijke beslissingen genomen te worden op gebied van investeringen van faciliteiten. Je hoeft geen rekening te houden met drukke periodes of avonden waarop veel vragen binnenkomen, dit wordt allemaal uitbesteed aan Freevoice. Dit is het bedrijf dat wij inschakelen als externe antwoordservice, we zijn nog steeds waanzinnig tevreden met de manier waarop onze klanten worden geholpen. De vragen van klanten worden snel beantwoordt, de wachttijd is kort en de klantenservice medewerkers zijn erg vriendelijk tegenover de klanten. Ook is het tarief van Freevoice erg gunstig ten opzichte van de concurrentie.

 

Meer weten?

Als je meer wil weten over hoe een antwoordservice op afstand precies werkt en wat hier de voordelen van zijn dan kun je contact opnemen met Freevoice. Zij kunnen u veel vertellen over hun dienst en manier van werken, wellicht komt u hierna tot het besluit om hen in te schakelen. U kunt ook op de website kijken, hier staat ook een hoop informatie en dit zal u al een eind de juiste richting in helpen.