Over de functieAls real-time manager van Webhelp ben je verantwoordelijk voor het dagbestuur van onze klanten, waarbij je begeleiding, registratie, analyse en advies geeft over de x-1 en x-0 periodes voor je klantenteam. Je wisselt constant met medewerkers, teammanagers en je klantteam en communiceert over eventuele wijzigingen in hun werktijden, bereikbaarheid en planning. Je vindt het leuk om de cijfers te verknoeien en ze vervolgens duidelijk te laten zien in het rapport. Mocht er onverhoopt een afwijking zijn van de prognose, dan doe je je best om ervoor te zorgen dat klanten (en onze klanten) hier niet het minst door gestoord worden. Uiteraard legt u gedetailleerde informatie en storingen nauwkeurig vast. Je communiceert vaak met verschillende belanghebbenden bij operaties en hebt tactisch contact met onze klanten en accountmanagers. Door feedback (positief en constructief) te geven aan de Scheduler en Capacity Manager die nauw met je samenwerken, ben je verantwoordelijk voor het continu verbeteren van de WFM-keten. Functie eisen
Wat wij biedenWij bezorgen je een verantwoordelijke functie in een organisatie in een snelle, korte en informele werkomgeving. Geen dag is hetzelfde. U kunt zelfstandig werken of in contact blijven met een team van experts om uw planningsbeheer te optimaliseren, succes te vieren en samen te leren van minder succesvolle dagen. |
https://nl.nieuwejobs.com/job/q/zelfstandig-medewerker.html |
