Wat ga jij doenWerk je met ons samen als opleidingsexpert? Dan heb je een eigen account waar je coaches kunt opleiden om de kwaliteit van de training te waarborgen en als trainingspartner voor managers kunt optreden. Wat is er nodig voor zo’n account? Als facilitair klantcontactcentrum werken wij met verschillende klanten; accounts. Goed klantcontact kunnen bieden is voor ons erg belangrijk. Ook hier kunt u als opleidingsexpert vanuit uw vakkennis aan bijdragen! Omdat een of meer van deze accounts aan u worden gekoppeld! Uw verantwoordelijkheden zijn breed en uitdagend. Taken met zelfstandigheid en probleemoplossend vermogen. Overweeg bijvoorbeeld;
Uw verantwoordelijkheden zijn natuurlijk breder dan de bovenstaande samenvatting. Zo maken we bij Cendris vaak gebruik van online leren en online leertrajecten. Het is belangrijk om hiervoor een gemeenschappelijke basis en kennis te hebben, omdat veel zaken en kwaliteitsaanbevelingen hierop gericht zijn. Wat bieden wij
Wat vragen wij
Voor welk bedrijf werk jeCendris omschrijft zichzelf het beste als verantwoordelijke verslaafden die bereid zijn nieuwe ideeën te accepteren en zelf met nieuwe ideeën te komen. Met meer dan 2500 medewerkers op de top is mensgerichte klantenservice erg belangrijk voor ons. Aan onze klanten en onze medewerkers. |
https://www.vindazo.nl/keywords/manager-customer-service.html |