Winkeltrefpunt
Image default
Banen en opleidingen

Trainingsspecialist Customer Service. Landelijk | 32-40 uur

Wat ga jij doen

Werk je met ons samen als opleidingsexpert? Dan heb je een eigen account waar je coaches kunt opleiden om de kwaliteit van de training te waarborgen en als trainingspartner voor managers kunt optreden. Wat is er nodig voor zo’n account? Als facilitair klantcontactcentrum werken wij met verschillende klanten; accounts. Goed klantcontact kunnen bieden is voor ons erg belangrijk. Ook hier kunt u als opleidingsexpert vanuit uw vakkennis aan bijdragen! Omdat een of meer van deze accounts aan u worden gekoppeld! Uw verantwoordelijkheden zijn breed en uitdagend. Taken met zelfstandigheid en probleemoplossend vermogen. Overweeg bijvoorbeeld;

  • Trainers in uw team;
  • Coachen en trainen met trainers in uw account;
  • Ontwikkel de onderwijsvaardigheden en capaciteiten van docenten;
  • Klanten en organisaties;
  • Ruzie maken met de operations manager om de volgende stap voor onze klant / account te bepalen. Bijvoorbeeld door ontwikkelingscoaching.
  • Werk samen met andere afdelingen voor het toewijzen van taken. Werk bijvoorbeeld samen met de personeelsafdeling om trainings- of verbeterplannen te ontwikkelen. ICT kan ook vereisen dat je een trainingsplan schrijft voor het nieuwe systeem;
  • Kwaliteitsborging en ontwikkeling;
  • Zorgen voor de kwaliteit van de training die wordt gegeven door trainers in het account;
  • Ontwikkel en voorzie waar nodig trainingen voor medewerkers en managers. (Bijvoorbeeld trainingstraining);
  • Soms ontwikkel je het zelf (extern) of krijg je klanttraining.
  • Ontwikkel nieuwe producten en services voor de projecten van medewerkers en klanten

 Uw verantwoordelijkheden zijn natuurlijk breder dan de bovenstaande samenvatting. Zo maken we bij Cendris vaak gebruik van online leren en online leertrajecten. Het is belangrijk om hiervoor een gemeenschappelijke basis en kennis te hebben, omdat veel zaken en kwaliteitsaanbevelingen hierop gericht zijn.

Wat bieden wij

  • Salaris: Bij Cendris is deze functie een baan van niveau 8. Dit betekent dat het startsalaris bij een fulltime arbeidscontract 2500 tot 2900 euro bedraagt. ervaring.
  • Inspirerende werkomgeving: het werk van het opleiden van experts brengt u door het hele land! Zo zit Cendris verspreid over het land. Groningen, Enschede, Zwolle, Rotterdam, Breda. Elke locatie heeft zijn eigen stimulerende werkomgeving.
  • Over het contract wordt elk uur onderhandeld; de functie kan fulltime (40 uur) worden ingevuld. Hou je van parttime banen? Dan kan het 32 ​​of 36 uur duren.
  • Flexibiliteit: Het belangrijkste is dat u uw doelen behaalt en afspraken nakomt. Wij geloven in persoonlijke verantwoordelijkheid en timemanagement. U moet natuurlijk rekening houden met uw vergader- of trainingstijd op een vast tijdstip.
  • Werk thuis en op kantoor; bij Cendris vertrouwen we op onze medewerkers. Woont u verder weg? We hopen je zeker op kantoor te zien, maar we begrijpen ook dat je ervoor kiest om een ​​dag of een paar dagen thuis te werken. Er is zo’n mogelijkheid!
  • Tijdens de coronaperiode werkten alle medewerkers vanuit huis.
  • Laptops en mobiele telefoons; u heeft er geen omkijken naar, deze zijn allemaal voor u geregeld.
  • Werkgelegenheidsperspectief op de lange termijn; we kijken graag of beide partijen bij elkaar passen. Na een tijdelijk contract van zes maanden gaan we graag met je in gesprek over het langdurig dienstverband.

Wat vragen wij

  • HBO’s werk en ideologisch niveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring; het betreft een deskundige functie waar je collega’s begeleiden en verder ontwikkelen in kwaliteit;
  • Klantgericht; je bent verantwoordelijk voor het account, inclusief interne en externe belanghebbenden, operationele managers en trainers. Hierbij is de juiste klantbenadering cruciaal.
  • Kwaliteitsgericht; van klantenservice tot personeel en managementtraining. U hoeft niet alles te schrijven, maar u kunt wel voor de beste kwaliteit zorgen.
  • Creativiteit, wat we nodig hebben, is het vermogen om na te denken over nieuwe oplossingen, “strings” te verbinden en problemen op te lossen.

Voor welk bedrijf werk je

Cendris omschrijft zichzelf het beste als verantwoordelijke verslaafden die bereid zijn nieuwe ideeën te accepteren en zelf met nieuwe ideeën te komen. Met meer dan 2500 medewerkers op de top is mensgerichte klantenservice erg belangrijk voor ons. Aan onze klanten en onze medewerkers.

https://www.vindazo.nl/keywords/manager-customer-service.html