Altijd bereikbaar

Om een bedrijf goed draaiende te houden zijn er A geode werknemers nodig en B klanten. Maar wat nou als je het zo druk hebt dat je soms niet eens meer de telefoon kan opnemen. Dan baal je natuurlijk ontzettend want je wilt je klanten wel altijd goed te woord staan en ze ook fijn gevoel geven dat je altijd voor ze klaar staat. Een goede oplossing voor dit probleem kan een inbound callcenter zijn. Zij nemen dan uw telefoontjes op en zo worden alle klanten fijn geholpen. Een inbound callcenter is een extern bedrijf wat helpt met het beantwoorden van uw telefoon gesprekken. Een voordeel is ook dat je dan niet iemand vast in dienst hoeft te nemen en dat scheelt dus ook weer een werkplek.

 

Bizziphone is zo’n soort bedrijf, zij koppelen één van hun telefonisten aan uw bedrijf en zij regelen dan de telefoontjes en u kan ongestoord uw werk doen. Een ander voordeel is dat het ook niet veel kost. Je zit namelijk niet aan een contract vast en je betaald slechts per gesprek. Als er dus een keer niet gebeld is betaald u ook niks. Dat is natuurlijk ideaal want zo heeft u ook geen onnodige kosten. Voor de klanten is dit ook erg fijn, een telefoongesprek is immers de eerste indruk van een bedrijf. Als zij dan lang in de wacht staan of er wordt helemaal niet opgenomen kan dat ten kosten gaan van het bedrijf. Doordat dus een telefoniste van Bizziphone uw telefoontjes opneemt krijgen de klanten een goede eerste indruk en dat is iets wat je natuurlijk wilt bereiken. Mocht je twijfelen of je zo’n bedrijf wilt inschakelen, kan je het bij hun eerst 2 weken gratis proberen. Zo kan je kijken of dit bevalt en zo ja heb je alle vrijheid om je aandacht op andere dingen te vestigen.

https://www.bizziphone.com

This article was written by